zaterdag 23 mei 2020

BLIJVERTJE?


Hier bivakkeerd al een aantal weken een reegeit.
Ik dacht eerst dat ze een jong had gekregen, maar ik heb overal gezocht maar ik kan niets vinden.
De laatste tijd zijn de boeren druk bezig op het land en worden de dieren van hot naar her gejaagd.
Logisch dat ze hier de rust vindt. Vooral als er veel wind is ligt ze lekker in de luwte in de boomgaard.
Af en toe komt haar vriend een dag op bezoek maar die is de volgende dag weer verdwenen. De laatste twee weken is ze soms een paar dagen weg. Maar af en toe komt ze weer even lekker eten.
Omdat ik veel (on) kruiden laat staan geniet ze hier veel van.


Hier is ze in de prairietuin aan het knabbelen. Ik stond in de schuur en kon goed foto`s maken.
                                       Geniet er maar van.














































2 opmerkingen: