donderdag 2 september 2021

VERRASSING

 Weer een leuke verrassing.  Ik kwam gisteren terug van de postbus en zag plotseling een marter

( dacht ik) over het pad lopen en snel weer onder de bosjes duiken.

Toch even de camera gehaald en kijken of hij weer terugkwam. En ik  had geluk.

Hij kwam even weer onder de bosjes vandaan en liep achter het huis. Maar het was geen marter maar een bunzing.  Ik had ze nog nooit in het echt gezien dus dat is wel weer genieten. Wat een prachtig beestje. En dat koppie..... dan smelt je toch!





Snel wat foto`s kunnen maken.












Toen kreeg Rossi hem ook in de gaten en vloog er op af . Ik schrok al en was bang dat het een gevecht werd, maar het was alsof ze elkaar al jaren kenden en het werd een gezellig onderonsje.
Toen de bunzing weer wegliep kwam Rossi heel rustig weer naar me toe alsof er niets aan de hand was. 

Wat weer een geweldig avontuur. 




2 opmerkingen: