maandag 1 februari 2021

NIEUWE BEWONER

 Eindelijk weer een berichtje.

Had eerst niet zo veel zin, daarna een rottijd achter de rug. Het plotselinge overlijden van een zwager,

het laten inslapen van mijn hond Maico en mijn kat Daisy. En nu ook nog eens een hernia waardoor ik haast niets kan. 

Maar ik probeer positief te blijven ( al valt dat soms niet mee.) 

Al een aantal maanden loopt hier een verwilderde kat rond. Hij, of zij is heel erg bang en ik gaf hem steeds buiten eten. Heel langzaam komt hij een beetje dichterbij en begint het vertrouwen te komen.

De afstand is nu soms ongeveer 1,5 meter ( corona-afstand) Zou hij dat weten?

Hij krijgt nu eten in de schuur . Zolang de buitendeur maar openblijft en hij zo weg kan vluchten is het goed.

Het zal nog wel een hele poos duren voor het vertrouwen er helemaal is, maar ik blijf doorzetten.

In ieder geval heb ik weer een doel.








Maar mooi is hij/zij wel hè.



2 opmerkingen:

  1. Wat een verdrietig bericht. Sterkte en beterschap!
    Hij/zij is zeker een mooierd.
    Liefs,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heftig allemaal Heel veel sterkte geniet van de mooie kat wie weet is ie straks niet mee bij je weg te slaan

    BeantwoordenVerwijderen