dinsdag 16 februari 2021

TUINBEZOEK

 

Ik was maandag in de keuken bezig toen ik opeens reeën  onder het raam zag lopen. 

Snel de camera erbij en geprobeerd om door het raam foto`s te maken.



     Het waren er 5.











    Het waren 3 meisjes en 2 jongetjes.





   Ze nemen overal een hapje van. Van de bast van een boom, een takje, wat blaadjes enz.






Wat leuk om ze van zo dichtbij te kunnen fotograferen.

Ik zie ze hier regelmatig  maar dit is wel weer een cadeautje.

De reeën redden zich in de winter wel gauw zolang het niet te lang duurt.
Dat kan je niet zeggen van de andere dieren want die hebben het heel moeilijk.
Vooral de roofvogels en de uilen.
André Eijkenaar vertelde mij dat er al enorm veel berichten zijn binnengekomen over dode uilen.
Ik hou mijn hart vast over mijn kerkuilen of die het gered hebben.
Afwachten maar weer.




2 opmerkingen: