zaterdag 13 februari 2021

SNEEUW

 Prachtig, die sneeuw.



De dakgoten  vol.



Zelfs in de schuur ligt sneeuw.




     Ik heb looppaadjes gemaakt naar het kippenhok en..



                                         naar de vogelvoederplaats.




Ik vind het altijd prachtig om sneeuw te schuiven maar ik moest het nu toch
uit handen geven omdat het te pijnlijk was met mijn hernia.
Ik heb de firma Dieterman hier vlakbij gevraagd om mij te helpen. En die kwamen met
een tractor met schuif . Een kwestie van een kwartiertje en schoon was de laan.


Ook achter de boerderij .



Hier lag een fikse sneeuwduin, pal voor de deur van de schuur waar mijn auto in staat.

Maar ik ben weer vrij. Sneeuw is mooi, soms wat ongemakkelijk maar altijd weer op te lossen.



En het levert zulke mooie plaatjes op. Hier een ree die zich wil verstoppen achter het paaltje.
Is niet helemaal gelukt. 




Ernaast een ree die blijft eten, de ander let immers wel op.



Daarna zijn ze compleet.








1 opmerking:

  1. Sneeuw is mooi. Het levert mooie foto s op. Maar ook de gladde stoepen. En ja overal moet je paadjes maken .

    BeantwoordenVerwijderen